Cariere 2017-12-19T06:51:41+00:00

CONSTRUIM
CARIERE DE SUCCES

Suntem şi vrem să fim în continuare unul din primii furnizori de ferestre și uși din România și de aceea echipa cu care lucrăm este foarte importantă pentru noi.
Ne plac oamenii pasionați, talentați, bine pregătiți, dornici să își construiască o carieră solidă într-o companie de prestigiu și care să contribuie prin munca lor la menținerea companiei în topul firmelor din piața tâmplăriei PVC.

Contactează-ne!

DEZVOLTARE PERMANENTĂ

Suntem unul din cei mai importanţi producători de tâmplărie PVC din România.

Am ajuns aici prin dezvoltarea permanentă a capacităților de producție și a rețelei de vânzare. Investițiile în tehnologiile performante depășesc 8 milioane de euro.

Ne bazăm în fiecare moment pe o echipă puternică și profesionistă, astfel încât să putem oferi clienților noștri produse și servicii de calitate.

Căutăm CUSTOMER MESSENGER!

Dacă te plângi de job și ești nemulțumit de munca pe care o prestezi, acum ai ocazia să fii CUSTOMER MESSENGER.

Acest post este pentru Tine, dacă îți place să înnobilezi viața celor din jurul tău prin a le transmite mesaje care să le aducă bucurie și satisfacție.

Ești TU viitorul nostru coleg? Iată cum ne dorim să fii:

  • O persoană organizată și atentă la detalii, deoarece așa vei putea desfășura cel mai bine activitatea;
  • De gaşcă – ne înțelegem super bine în firmă și nu vrem să stricăm această atmosferă;
  • Să-ți dorești să evoluezi din punct de vedere al dezvoltării personale pentru că așa vei evolua și profesional;
  • Să ai abilitatea de a efectua cursiv înregistrari pe calculator;
  • Să fii mereu o persoană pozitivă indiferent de conjunctură;
  • Să ai capacitate de concentrare şi ascultare activă precum și capacitatea de gestionare a unui volum de informaţii detaliate;
  • Să fii o persoană responsabilă, serioasă, motivată şi ambiţioasă, atentă la detalii și orientată spre îndeplinirea atribuţiilor zilnice;
  • Să-ți dorești să înnobilezi viața celor din jurul tău așa cum o facem noi ca și organizație.

Ce vei avea de făcut?

Mai importantă decât experiența profesională, considerăm că este capacitatea de organizare și relaționare cu cei din jurul nostru.

  1. Vei fi suport colegilor în emiterea și transmiterea facturilor către clienții și partenerii de afaceri.
  2. Te vei ocupa de transmiterea mesajelor zilnice (pe facturi) și te vei asigura că le primesc în cele mai bune condiții.
  3. Vei gestiona și verifica corectitudinea datelor din documentele aferente procesului de facturare din cadrul companiei.

Aplica la acest job daca:

  • Ai minim studii medii;
  • Studiile în domeniul economic reprezintă un plus;
  • Ești o persoană carismatică, pozitivă și calmă.

Nu contează vârsta… numai atitudinea! Ne vom întâlni săptămânal să discutăm în echipă planul pentru săptămâna în curs. Prin asta îți furnizăm claritate și susținere în activitate. La fiecare trimestru, compania își planifică acțiunile viitorului trimestru și le sărbătorește pe cele din trimestrul anterior. Ca să-ți întărim convingerea că suntem de gaşcă, îți spunem că te sărbătorim de ziua de naștere, bineînțeles împreună cu tine iar rezultatele (bune) sunt marcate și ele în compania noastră!

Vrem să înnobilăm viața oamenilor din jurul nostru prin tot ceea ce facem. Misiunea noastră este de a ajunge cel mai inovator producător şi furnizor de tâmplărie PVC din România! Vom realiza împreună ceea ce ne propunem!

Echipa ta:

Vom fi toţi ceilalţi colegi din departamentele: Logistică, Productie, Livrări, Montaj, Contabilitate, Marketing, Calitate, Vânzări. Te vom îndruma în activitate și sprijini, împărtășindu-ți din experiența noastră.

Nu aplica dacă:

  • Nu ești organizat/ă;
  • Nu zâmbești;
  • Nu eşti o persoană pozitivă.

Ce avantaje îți oferim noi:

  • Distracție (nu este opțional);
  • Transport asigurat;
  • Atmosferă de lucru plăcută;
  • Seriozitate (salariul îl vei primi fără întârzieri… de fiecare dată!)
  • Acces la evenimente business;
  • Posibilitatea de a-ți crea relații de calitate cu oameni de succes.

De când avem nevoie? Am dori chiar de mâine. Se poate?

Daca te entuziasmează ideea de a lucra cu noi și te potrivești perfect cu descrierea de mai sus, atunci te invităm să ne trimiți CV-ul pe adresa resurse.umane@izotec.ro!! Te vom contacta ulterior pentru a stabili o întâlnire cu noi.

Relații suplimentare poți afla și la numărul de telefon 0233.221.702.

Te așteptăm în echipă!

aprilie 4th, 2019|

Ne dezvoltăm şi vrem parteneri noi în echipa de Vânzări – zona Bucureşti!

Ne dorim sa faci parte din echipa noastra, sa zambim impreuna, sa muncim si sa ne distram!

Da, se poate!

Vrem persoane care vad partea plina a paharului cu atitudinea pozitiva si zambetul mereu pe buze, de gasca, organizat si atent la detalii.

Sa-ti spunem un secret? Seful este la fel 🙂

Daca iti place sa interactionezi cu cati mai multi oameni, stii sa sofezi, si evident ai si carnet, ai atitudine atunci iti va fi usor sa indeplinesti cerintele job-ului:

  • Cauti potentiali clienti, persoane juridice;
  • Dezvolti relatii de afaceri, propui solutii si negociezi ofertele;
  • Mentii colaborarile cu clientii existenti cat si cei noi;
  • Finalizezi cu succes procesul de vanzare.

Vrem să înnobilăm viața oamenilor din jurul nostru prin tot ceea ce facem. Lucrăm zilnic la dezvoltarea noastră personală pentru a putea oferi clienților, colegilor, celor din jur, cele mai frumoase experiențe.

Misiunea noastră este de a ajunge cel mai inovator producător şi furnizor de tâmplărie PVC din România și ne-am bucura să ne ajuți să ajungem acolo.

Nu aplica dacă:

Nu ai răbdare să discuți și să răspunzi la solicitările clienților.

Aștepți sarcini extrem de precise de fiecare dată si nu îți place să iei inițiative.

Nu poți să gândești la rece în fața provocărilor.

Avantajele tale:

  1. Distractie (nu este optional);
  2. Bonusuri de performanta – pe baza unor KPI’s – Indicatori de performanta
  3. Laptop, telefon si chiar masina !!!;
  4. Biblioteca cu multe carti pe care sa le citesti in timpul orelor de lucru – nu toată ziua, da’ în fiecare zi
  5. Sef bun si intelegator;
  6. Seriozitate (salariul si bonusurile le vei primi fara intarzieri… de fiecare data!)
  7. Acces la evenimente business.

Dacă te potrivești cu rolul descris te invităm să completezi chestionarul apăsând butonul alăturat și, în funcție de răspunsurile primite, vei fi contactat pentru a stabili o întâlnire cu noi.

Avem nevoie cât mai repede de tine. Trimite-ne CV-ul la adresa resurse.umane@izotec.ro si hai sa ne cunoastem!

COMPLETEAZĂ FORMULARUL!
martie 22nd, 2019|

NINJA IT

Lumea se schimbă!

Ce contează azi la job este trăirea unei experiențe reale de învățare și de participare la realizarea obiectivelor, alături de colegi!

Acest post este pentru Tine, dacă pasiunea ta este tehnologia și ea reprezintă universul tău.

Vei lucra alături de “cavalerii” celorlalte departamente, fiindu-le suport de bază în domeniul tehnologiei informației.

Ești TU viitorul nostru coleg? Iată cum ne dorim să fii:

1. De gaşcă – ne întelegem super bine în firmă și nu vrem să stricăm această atmosferă;

2. Să-ți dorești ca tărâmul cunoașterii/ explorării să-l parcurgi cu zâmbetul pe buze și ‘inima” neînfricată;

3. Să faci traducerea din limbajul de programare în limbaj popular atunci când ne punem la masa de lucru ;

4. Să fii mereu “îmbrăcat” cu tricoul imprimat cu DA ;

5. Când intrăm în bucla ta temporală să ne luminezi “chipul”

6. Să ai “mușchi” când ne luăm la  “trântă” cu viitorul ;

7. Să-ți dorești lucruri ciudate pentru trecut, neînțelese pentru prezent și uimitoare pentru viitor.

8. Reacționezi ca un Ninja la solicitările pe care le primești dovedind capacitate de ascultare, dialog și conceperea soluțiilor practice.

Ce vei avea de făcut?

Mai important decât experiența profesională, considerăm că este înțelegerea limbajului IT: Windows, aplicații software, infrastructura IT:

  • Vei fi suport pentru colegii noștri în configurarea rețelelor de date (cablare, design, VPN)
  • Te vei ocupa de securitatea sistemelor și datelor, back-up & recovery, prin menținerea infrastructurii hardware, software și a serviciilor în parametrii calitativi;
  • Vei administra conturile de AD și email în cadrul firmei;
  • Vei urmări alertele generate de sistemul de monitorizare și remedierea problemelor apărute.
  • Vei implementa politicile de securitate pentru sisteme, utilizatori și date
  • Vei realiza planul de back-up și a statusului backup-urilor.

Aplică la acest job dacă:

  • Ai minim un an experiență în IT;
  • Ai mai lucrat cu sisteme de date, depanare echipamente hardware, terminale wireless ;
  • Esti o persoana carismatică, pozitivă și calmă.

Nu contează vârsta… numai atitudinea!

Ne vom întâlni zilnic să discutăm în echipă planul pentru ziua în curs. Prin asta îți vom furniza claritate și susținere în activitate. La fiecare trimestru, compania își planifică acțiunile viitorului trimestru și le sărbătorește pe cele din trimestrul anterior.

Ca să-ți întărim convingerea că suntem de gașcă, îți spunem că te sărbătorim cu alai și trâmbițe de ziua de naștere, bineînțeles împreună cu tine, iar rezultatele (bune) sunt marcate și ele în firma noastră!

Vrem să înnobilăm viața oamenilor din jurul nostru prin tot ceea ce facem. Misiunea noastră este de a ajunge cel mai inovator producător şi furnizor de tâmplărie PVC din România! Vom realiza împreună ceea ce ne propunem!

Echipa ta :

Vom fi toți ceilalți colegi din departamentele: Contabilitate, Marketing, Calitate, Producție, Vânzări.

Te vom îndruma și sprijini în activitate, împărtășindu-ți din experiența noastră.

Nu aplica dacă:

  • Nu ești organizat/ă;
  • Nu zâmbești;
  • Nu ești pasionat de tehnologie.

Ce avantaje îți oferim noi:

  • Distracție (nu este opțional);
  • Salariu fix;
  • Transport asigurat;
  • Atmosferă de lucru plăcută;
  • Seriozitate (salariul îl vei primi fără întârzieri… de fiecare dată!)
  • Acces la evenimente business;
  • Posibilitatea de a-ți crea relații de calitate cu oameni de succes.

De când avem nevoie?

Cât mai repede. Am dori chiar de mâine.

Așteptăm CV-urile pe adresa resurse.umane@izotec.ro.

Relații suplimentare la telefon 0233.221.702.

martie 4th, 2019|

Eşti hotărât?

Trimite CV-ul la adresa resurse.umane@izotec.ro sau depune-l personal la sediul nostru central din Săvineşti, Str. Gheorghe Caranfil, nr. 2.

Vrei să afli mai multe detalii?

Apasă butonul din dreapta şi trimite-ne întrebările tale sau sună la 0233-221.702.

Alătură-te echipei noastre de succes!

Contactează-ne!

Echipa noastră. Bucuriile noastre. Fabrica noastră.

CE SPUN
VIITORII COLEGI?

Munca fiecăruia este respectată. Rezultatele deosebite sunt apreciate şi date ca exemplu întregii echipe.

Simţi că lucrezi într-o companie bine organizată, în care fiecare ştie ce are de făcut.

Colegi şi şefi de treabă, dispuşi să te ajute când ai nevoie.

Un mediu de lucru curat, protejat şi foarte bine dotat cu tot ce ai nevoie pentru a-ţi realiza cât mai bine sarcinile de lucru.

Colegii sunt tineri, energici şi prietenoşi.

Firmă serioasă, salariile plătite la timp.

Şefii sunt apropiaţi şi discută mereu cu angajaţii, sprijinindu-i în activitate.

Firma asigură transportul salariaţilor.

Înveţi multe lucruri, acumulezi experienţă.

Mediu de lucru profesionist, metode moderne de proiectare şi ofertare, tehnologie avansată.

Se caută mereu soluţii pentru a uşura munca angajaţilor.

CONTACTEAZĂ-NE!