Cariere 2017-12-19T06:51:41+00:00

CONSTRUIM
CARIERE DE SUCCES

Suntem şi vrem să fim în continuare unul din primii furnizori de ferestre și uși din România și de aceea echipa cu care lucrăm este foarte importantă pentru noi.
Ne plac oamenii pasionați, talentați, bine pregătiți, dornici să își construiască o carieră solidă într-o companie de prestigiu și care să contribuie prin munca lor la menținerea companiei în topul firmelor din piața tâmplăriei PVC.

Contactează-ne!

DEZVOLTARE PERMANENTĂ

Suntem unul din cei mai importanţi producători de tâmplărie PVC din România.

Am ajuns aici prin dezvoltarea permanentă a capacităților de producție și a rețelei de vânzare. Investițiile în tehnologiile performante depășesc 8 milioane de euro.

Ne bazăm în fiecare moment pe o echipă puternică și profesionistă, astfel încât să putem oferi clienților noștri produse și servicii de calitate.

NINJA IT

Lumea se schimbă!

Ce contează azi la job este trăirea unei experiențe reale de învățare și de participare la realizarea obiectivelor, alături de colegi!

Acest post este pentru Tine, dacă pasiunea ta este tehnologia și ea reprezintă universul tău.

Vei lucra alături de “cavalerii” celorlalte departamente, fiindu-le suport de bază în domeniul tehnologiei informației.

Ești TU viitorul nostru coleg? Iată cum ne dorim să fii:

1. De gaşcă – ne întelegem super bine în firmă și nu vrem să stricăm această atmosferă;

2. Să-ți dorești ca tărâmul cunoașterii/ explorării să-l parcurgi cu zâmbetul pe buze și ‘inima” neînfricată;

3. Să faci traducerea din limbajul de programare în limbaj popular atunci când ne punem la masa de lucru ;

4. Să fii mereu “îmbrăcat” cu tricoul imprimat cu DA ;

5. Când intrăm în bucla ta temporală să ne luminezi “chipul”

6. Să ai “mușchi” când ne luăm la  “trântă” cu viitorul ;

7. Să-ți dorești lucruri ciudate pentru trecut, neînțelese pentru prezent și uimitoare pentru viitor.

8. Reacționezi ca un Ninja la solicitările pe care le primești dovedind capacitate de ascultare, dialog și conceperea soluțiilor practice.

Ce vei avea de făcut?

Mai important decât experiența profesională, considerăm că este înțelegerea limbajului IT: Windows, aplicații software, infrastructura IT:

  • Vei fi suport pentru colegii noștri în configurarea rețelelor de date (cablare, design, VPN)
  • Te vei ocupa de securitatea sistemelor și datelor, back-up & recovery, prin menținerea infrastructurii hardware, software și a serviciilor în parametrii calitativi;
  • Vei administra conturile de AD și email în cadrul firmei;
  • Vei urmări alertele generate de sistemul de monitorizare și remedierea problemelor apărute.
  • Vei implementa politicile de securitate pentru sisteme, utilizatori și date
  • Vei realiza planul de back-up și a statusului backup-urilor.

Aplică la acest job dacă:

  • Ai minim un an experiență în IT;
  • Ai mai lucrat cu sisteme de date, depanare echipamente hardware, terminale wireless ;
  • Esti o persoana carismatică, pozitivă și calmă.

Nu contează vârsta… numai atitudinea!

Ne vom întâlni zilnic să discutăm în echipă planul pentru ziua în curs. Prin asta îți vom furniza claritate și susținere în activitate. La fiecare trimestru, compania își planifică acțiunile viitorului trimestru și le sărbătorește pe cele din trimestrul anterior.

Ca să-ți întărim convingerea că suntem de gașcă, îți spunem că te sărbătorim cu alai și trâmbițe de ziua de naștere, bineînțeles împreună cu tine, iar rezultatele (bune) sunt marcate și ele în firma noastră!

Vrem să înnobilăm viața oamenilor din jurul nostru prin tot ceea ce facem. Misiunea noastră este de a ajunge cel mai inovator producător şi furnizor de tâmplărie PVC din România! Vom realiza împreună ceea ce ne propunem!

Echipa ta :

Vom fi toți ceilalți colegi din departamentele: Contabilitate, Marketing, Calitate, Producție, Vânzări.

Te vom îndruma și sprijini în activitate, împărtășindu-ți din experiența noastră.

Nu aplica dacă:

  • Nu ești organizat/ă;
  • Nu zâmbești;
  • Nu ești pasionat de tehnologie.

Ce avantaje îți oferim noi:

  • Distracție (nu este opțional);
  • Salariu fix;
  • Transport asigurat;
  • Atmosferă de lucru plăcută;
  • Seriozitate (salariul îl vei primi fără întârzieri… de fiecare dată!)
  • Acces la evenimente business;
  • Posibilitatea de a-ți crea relații de calitate cu oameni de succes.

De când avem nevoie?

Cât mai repede. Am dori chiar de mâine.

Așteptăm CV-urile pe adresa resurse.umane@izotec.ro.

Relații suplimentare la telefon 0233.221.702.

martie 4th, 2019|

Căutăm Consultant (de vânzări) rezistent la băutură 🙂

Deoarece sărbatorim des succesul!

Lansăm în curând un nou proiect îndrăzneț și plin de oportunități de dezvoltare. Astfel, avem nevoie de o persoană care să creeze și să mențină relația cu clienții noștri.

Ce tip de om căutăm și în ce scop?

Căutăm un consultant de vânzari pentru zona Neamț- Bacău.

Cum știi dacă rolul este pentru tine:

Ești o persoană orientată spre nevoile celorlalți?

Îți place să identifici soluții pertinente și rapide?

Ai experiență în vânzări?

Îți place să vinzi și să realizezi targete?

Ai carismă, inspiri încredere, lucrezi cu oamenii și ești empatic?

Îți place să dai telefoane prospecților?

Dacă ai răspuns „DA” citește în continuare!

Cum știi că ești persoana potrivită? Iată calitățile pe care le urmărim la tine:

Ești optimist, convingător, hotărât și flexibil;

Îți place să soluționezi dificultăți și să găsești răspunsuri;

Ai abilități de comunicare bine puse la punct;

Ai abilități de vânzare și de negociere.

Care sunt responsabilitățile tale?

Vei fi responsabil să prospectezi clienți pe zona alocată;

Afli ce-și doresc aceștia, realizezi ofertele și le discuti cu clienții;

Actualizezi CRM-ul după fiecare discuție cu un client;

Vei avea target și vei fi responsabil de realizarea lui.

Viziunea, misiunea și planul la care vei contribui

Vrem să înnobilăm viața oamenilor din jurul nostru prin tot ceea ce facem. Lucrăm zilnic la dezvoltarea noastră personală pentru a putea oferi clienților, colegilor, celor din jur, cele mai frumoase experiențe.

Misiunea noastră este de a ajunge cel mai inovator producător şi furnizor de tâmplărie PVC din România și ne-am bucura să ne ajuți să ajungem acolo.

Echipa ta :

Te vei alătura colegilor departamentului Vânzări Directe care sunt sub îndrumarea colegei noastre, Claudia Tapalagă.

Claudia ne este alături de 15 ani, este pasionată de acest domeniu, al vânzărilor, plăcându-i să caute noi provocări și să le depășească.

Te va îndruma în activitate și te va sprijini, împărtășindu-ți din experiența ei.

Nu aplica dacă:

Nu ai răbdare să discuți și să răspunzi la solicitările clienților.

Aștepți sarcini extrem de precise de fiecare dată. Și nu îți place să iei inițiative.

Nu poți să gândești la rece în fața provocărilor.

Întâmpini dificultăți majore când vine vorba să identifici soluții la nevoile celor din jur.

Nu-ți place să lucrezi cu obiective.

Nu-ți place să dai telefoane „la rece”.

Nu îți place să zâmbești.

Dacă te potrivești cu rolul descris te invităm să completezi chestionarul apăsând butonul alăturat și, în funcție de răspunsurile primite, vei fi contactat pentru a stabili o întâlnire cu noi.

COMPLETEAZĂ FORMULARUL!

Așteptăm CV-urile pe adresa resurse.umane@izotec.ro.

Relații suplimentare la telefon 0233.221.702.

februarie 28th, 2019|

Creștem, ne dezvoltăm şi vrem parteneri noi în echipa de Vânzări Export

Căutăm oameni puternici, care să ne reprezinte cu mândrie în parteneriatele noastre!

Verifică în lista de mai jos ce ai nevoie pentru o colaborare excelentă:

1. Atitudinea pozitivă şi zâmbetul mereu pe buze. Vrem doar persoane care văd partea plină a paharului, pentru că acesta e un principiu de viaţă pentru noi toţi.

2. Să fii de gaşcă – ne înţelegem super bine în firmă şi nu vrem să stricăm aceasta atmosferă.

3. Să fii dispus să înveţi. Vrei să înveţi tot timpul lucruri noi, pentru a creşte alături de firma noastră.

4. Organizat şi atent la detalii… foarte atent! Şeful e atent!!!!

5. Descurcăreţ şi perseverent. Când ai o situaţie de rezolvat, nu te opreşti până nu găseşti soluţia corectă.

6. Ştii să vorbeşti frumos la telefon, pe limba lor, a clienţilor (italiana/franceza/germana), nivel avansat.

7. Experienţa în callcenter reprezintă avantaj, restul te învăţăm noi.

8. Eşti disponibil să lucrezi în echipă şi să îi ajuţi pe colegi.

9. Nu contează vârsta… numai atitudinea!

Tot ce ai de făcut este să:

Deschizi relaţia de afaceri, vei fi primul coleg care interacţionează cu potenţialul client;

Ca să-ţi întărim convingerea că suntem de gaşcă, îţi spunem că te sărbătorim cu alai şi trâmbiţe de ziua de naştere, bineînţeles împreună cu tine iar rezultatele (bune) sunt marcate şi ele în firma noastră!

Şi asta pentru că dorim să ne atingem obiectivul de a fi cel mai inovator producător şi furnizor de tâmplărie PVC din România! Vom realiza împreună ceea ce ne propunem!

Nu aplica dacă:

– Nu vorbeşti fluent limba italiană/ franceză/germană;

– Nu eşti organizat/ă;

– Nu îţi place să comunici prin telefon, e-mail;

– Nu îţi place să interacţionezi cu cât mai mulţi oameni.

Ce SUPER AVANTAJE îţi oferim noi:

1. Distracţie (nu este opţional);

2. Salariu fix;

3. Bonusuri de performanţă – pe baza unor KPI’s – indicatori de performanţă;

4. Birou (cu scaun cu tot);

5. Biblioteca cu multe cărţi pe care să le citeşti în timpul orelor de lucru – nu toată ziua, da’ în fiecare zi;

6. Şef bun şi înţelegător;

7. Atmosfera de lucru plăcută;

8. Posibilitatea de promovare în cadrul firmei;

9. Seriozitate (salariul şi bonusurile le vei primi fără întârzieri… de fiecare dată!)

10. Acces la evenimente business;

11. Posibilitatea de a-ţi crea relaţii de calitate cu oameni de succes.

De când avem nevoie?

Cât mai repede. Am dori chiar de mâine.

Dacă te entuziasmează ideea de a lucra cu noi şi te potriveşti perfect cu descrierea punctelor de mai sus, trimite-ne un mail cu CV-ul tău (cu poza şi cont de Facebook!) la adresa resurse.umane@izotec.ro şi scrie în mail şi răspunsul tău la următoarea întrebare: De ce vrei acest loc de muncă?

Te aşteptăm în echipă!

februarie 18th, 2019|

Eşti hotărât?

Trimite CV-ul la adresa resurse.umane@izotec.ro sau depune-l personal la sediul nostru central din Săvineşti, Str. Gheorghe Caranfil, nr. 2.

Vrei să afli mai multe detalii?

Apasă butonul din dreapta şi trimite-ne întrebările tale sau sună la 0233-221.702.

Alătură-te echipei noastre de succes!

Contactează-ne!

Echipa noastră. Bucuriile noastre. Fabrica noastră.

CE SPUN
VIITORII COLEGI?

Munca fiecăruia este respectată. Rezultatele deosebite sunt apreciate şi date ca exemplu întregii echipe.

Simţi că lucrezi într-o companie bine organizată, în care fiecare ştie ce are de făcut.

Colegi şi şefi de treabă, dispuşi să te ajute când ai nevoie.

Un mediu de lucru curat, protejat şi foarte bine dotat cu tot ce ai nevoie pentru a-ţi realiza cât mai bine sarcinile de lucru.

Colegii sunt tineri, energici şi prietenoşi.

Firmă serioasă, salariile plătite la timp.

Şefii sunt apropiaţi şi discută mereu cu angajaţii, sprijinindu-i în activitate.

Firma asigură transportul salariaţilor.

Înveţi multe lucruri, acumulezi experienţă.

Mediu de lucru profesionist, metode moderne de proiectare şi ofertare, tehnologie avansată.

Se caută mereu soluţii pentru a uşura munca angajaţilor.

CONTACTEAZĂ-NE!