Cum să-ți crești afacerea cu ferestre, dacă te simți invizibil în fața marilor retaileri

Ești un antreprenor dedicat afacerii tale cu ferestre termoizolante, dar clienții trec pe lângă magazinul tău și merg la unul dintre lanțurile de magazinele cu materiale de construcții sau chiar comandă ferestre online, de pe website-uri generaliste. Poate părea o competiție inegală, dar cel mai mare atu al afacerii tale cu tâmplărie PVC sunt serviciile personalizate, experiența umană și relația directă cu clientul.

Cheia e la tine și ai de ales: închizi și pleci sau deschizi calea spre noi oportunități?

Ce avantaje ai față de marile magazine de bricolaj?

  • Ești aproape de clienți – oferi consultanță personalizată și chiar se pot baza pe tine.
  • Ești mai flexibil – poți adapta ferestrele termoizolante, în funcție de nevoile fiecărui client.
  • Asiguri montaj profesionist pentru ferestre – clienții primesc servicii complete, inclusiv post-vânzare.
  • Oferi ferestre certificate – la prețuri corecte, la timp, cu performanțe dovedite și recenzii pozitive.

Concentrează-te pe ceea ce te face unic!

creste afacerea locala de ferestre cu Izotec

1. Crește notorietatea locală a magazinului de ferestre

Oamenii preferă să lucreze cu firme pe care le cunosc și în care au încredere. Dacă afacerea ta nu e vizibilă local, ești doar „încă un magazin de ferestre” printre altele. Ce poți face?

  • Menține o relație bună cu clienții existenți, sub pretexte relevante, pentru recomandări noi.
  • Distribuie flyere printr-un serviciu poștal, în zonele în care știi că se construiește mai mult.
  • Personalizează-ți mașina, expune bannere pe șantiere, montează un panou la sediu – fă-te vizibil acolo unde ești și tu.
  • Asociază-te cu firme din domenii adiacente ferestrelor, care te pot recomanda clienților lor, la fel cum și tu îi poți recomanda.
  • Publică anunțuri la mica publicitate locală, cel puțin primăvara și toamna, când oamenii renovează.
  • Pregătește o prezentare și o mostră de fereastră și vizitează șantierele din zona ta – pune accent pe valoarea adăugată.

2. Fii activ online, prezintă-ți afacerea cu ferestre

Chiar dacă ai o afacere locală cu tâmplarie PVC, clienții tăi caută și online, înainte să ia o decizie. Prezența online te ajută să fii găsit mai ușor de cei care caută ferestre in zona ta și să le câștigi încrederea.

Google My Business – Este un profil gratuit, cu informații complete despre afacerea ta, care te face vizibil în căutările locale și îți permite să primești recenzii.

Facebook, Instagram, TikTok, YouTube – Postează de 2-3 ori pe săptămână imagini și videoclipuri cu proiectele tale de montaj, testimoniale, sfaturi, demonstrații sau promoții.

Affiliate marketing – Afiliații promovează tâmplaria PVC prin canale proprii și primesc comision doar pentru ferestrele pe care le vând.

Newsletter comercial – Există platforme gratuite de newsletter și nu ai neapărat nevoie de un CRM, atâta timp cât ai notat contactele celor interesați; promovează-ți expertiza, evidențiază beneficiile ferestrelor tale.

Website – Ar fi bine să ai cel puțin o pagină de prezentare generală, ca să arăți că ești o firmă serioasă de montaj; pune accent pe servicii, dar arată-ți și portofoliul de proiecte cu ferestre PVC.

3. Câștigă încrederea în echipa și în ferestrele tale

Nu e suficient ca oamenii să știe de tine – trebuie să și aibă încredere în tine.

Pentru aceasta, te poți axa pe 3 direcții de bază:

  • Testimoniale, recomandări, networking, asocieri – aspecte despre care am vorbit deja, dar insistăm că sunt foarte importante, ca să ai succes în vânzarea de ferestre pe plan local.
  • Profesionalism – Știm deja că echipa ta de montaj ferestre este calificată, că înveți mereu, că îți pasă și că îți respecți clienții.
  • Furnizor de încredere – Livrează la timp, îți personalizează ferestrele după nevoi, oferă performanță și calitate certificată. Lasă acest aspect în seama noastră!

Cu Izotec Group, ai acces la ferestre certificate IFT Rosenheim, livrare rapidă și soluții personalizate pentru fiecare proiect – un real avantaj, față de marii retaileri.

Ești pregătit să îți crești afacerea locală și să ieși din umbra marilor retaileri?

VREAU SĂ DEVIN PARTENER!

A fost util acest articol?