Căutăm CUSTOMER MESSENGER!

Dacă te plângi de job și ești nemulțumit de munca pe care o prestezi, acum ai ocazia să fii CUSTOMER MESSENGER.

Acest post este pentru Tine, dacă îți place să înnobilezi viața celor din jurul tău prin a le transmite mesaje care să le aducă bucurie și satisfacție.

Ești TU viitorul nostru coleg? Iată cum ne dorim să fii:

  • O persoană organizată și atentă la detalii, deoarece așa vei putea desfășura cel mai bine activitatea;
  • De gaşcă – ne înțelegem super bine în firmă și nu vrem să stricăm această atmosferă;
  • Să-ți dorești să evoluezi din punct de vedere al dezvoltării personale pentru că așa vei evolua și profesional;
  • Să ai abilitatea de a efectua cursiv înregistrari pe calculator;
  • Să fii mereu o persoană pozitivă indiferent de conjunctură;
  • Să ai capacitate de concentrare şi ascultare activă precum și capacitatea de gestionare a unui volum de informaţii detaliate;
  • Să fii o persoană responsabilă, serioasă, motivată şi ambiţioasă, atentă la detalii și orientată spre îndeplinirea atribuţiilor zilnice;
  • Să-ți dorești să înnobilezi viața celor din jurul tău așa cum o facem noi ca și organizație.

Ce vei avea de făcut?

Mai importantă decât experiența profesională, considerăm că este capacitatea de organizare și relaționare cu cei din jurul nostru.

  1. Vei fi suport colegilor în emiterea și transmiterea facturilor către clienții și partenerii de afaceri.
  2. Te vei ocupa de transmiterea mesajelor zilnice (pe facturi) și te vei asigura că le primesc în cele mai bune condiții.
  3. Vei gestiona și verifica corectitudinea datelor din documentele aferente procesului de facturare din cadrul companiei.

Aplica la acest job daca:

  • Ai minim studii medii;
  • Studiile în domeniul economic reprezintă un plus;
  • Ești o persoană carismatică, pozitivă și calmă.

Nu contează vârsta… numai atitudinea! Ne vom întâlni săptămânal să discutăm în echipă planul pentru săptămâna în curs. Prin asta îți furnizăm claritate și susținere în activitate. La fiecare trimestru, compania își planifică acțiunile viitorului trimestru și le sărbătorește pe cele din trimestrul anterior. Ca să-ți întărim convingerea că suntem de gaşcă, îți spunem că te sărbătorim de ziua de naștere, bineînțeles împreună cu tine iar rezultatele (bune) sunt marcate și ele în compania noastră!

Vrem să înnobilăm viața oamenilor din jurul nostru prin tot ceea ce facem. Misiunea noastră este de a ajunge cel mai inovator producător şi furnizor de tâmplărie PVC din România! Vom realiza împreună ceea ce ne propunem!

Echipa ta:

Vom fi toţi ceilalţi colegi din departamentele: Logistică, Productie, Livrări, Montaj, Contabilitate, Marketing, Calitate, Vânzări. Te vom îndruma în activitate și sprijini, împărtășindu-ți din experiența noastră.

Nu aplica dacă:

  • Nu ești organizat/ă;
  • Nu zâmbești;
  • Nu eşti o persoană pozitivă.

Ce avantaje îți oferim noi:

  • Distracție (nu este opțional);
  • Transport asigurat;
  • Atmosferă de lucru plăcută;
  • Seriozitate (salariul îl vei primi fără întârzieri… de fiecare dată!)
  • Acces la evenimente business;
  • Posibilitatea de a-ți crea relații de calitate cu oameni de succes.

De când avem nevoie? Am dori chiar de mâine. Se poate?

Daca te entuziasmează ideea de a lucra cu noi și te potrivești perfect cu descrierea de mai sus, atunci te invităm să ne trimiți CV-ul pe adresa resurse.umane@izotec.ro!! Te vom contacta ulterior pentru a stabili o întâlnire cu noi.

Relații suplimentare poți afla și la numărul de telefon 0233.221.702.

Te așteptăm în echipă!

By | 2019-04-04T13:04:31+00:00 aprilie 4th, 2019|Cariere, News|0 Comments