Creștem, ne dezvoltăm şi vrem parteneri noi în echipa de Vânzări Export

Căutăm oameni puternici, care să ne reprezinte cu mândrie în parteneriatele noastre!

Verifică în lista de mai jos ce ai nevoie pentru o colaborare excelentă:

1. Atitudinea pozitivă şi zâmbetul mereu pe buze. Vrem doar persoane care văd partea plină a paharului, pentru că acesta e un principiu de viaţă pentru noi toţi.

2. Să fii de gaşcă – ne înţelegem super bine în firmă şi nu vrem să stricăm aceasta atmosferă.

3. Să fii dispus să înveţi. Vrei să înveţi tot timpul lucruri noi, pentru a creşte alături de firma noastră.

4. Organizat şi atent la detalii… foarte atent! Şeful e atent!!!!

5. Descurcăreţ şi perseverent. Când ai o situaţie de rezolvat, nu te opreşti până nu găseşti soluţia corectă.

6. Ştii să vorbeşti frumos la telefon, pe limba lor, a clienţilor (italiana/franceza/germana), nivel avansat.

7. Experienţa în callcenter reprezintă avantaj, restul te învăţăm noi.

8. Eşti disponibil să lucrezi în echipă şi să îi ajuţi pe colegi.

9. Nu contează vârsta… numai atitudinea!

Tot ce ai de făcut este să:

Deschizi relaţia de afaceri, vei fi primul coleg care interacţionează cu potenţialul client;

Ca să-ţi întărim convingerea că suntem de gaşcă, îţi spunem că te sărbătorim cu alai şi trâmbiţe de ziua de naştere, bineînţeles împreună cu tine iar rezultatele (bune) sunt marcate şi ele în firma noastră!

Şi asta pentru că dorim să ne atingem obiectivul de a fi cel mai inovator producător şi furnizor de tâmplărie PVC din România! Vom realiza împreună ceea ce ne propunem!

Nu aplica dacă:

– Nu vorbeşti fluent limba italiană/ franceză/germană;

– Nu eşti organizat/ă;

– Nu îţi place să comunici prin telefon, e-mail;

– Nu îţi place să interacţionezi cu cât mai mulţi oameni.

Ce SUPER AVANTAJE îţi oferim noi:

1. Distracţie (nu este opţional);

2. Salariu fix;

3. Bonusuri de performanţă – pe baza unor KPI’s – indicatori de performanţă;

4. Birou (cu scaun cu tot);

5. Biblioteca cu multe cărţi pe care să le citeşti în timpul orelor de lucru – nu toată ziua, da’ în fiecare zi;

6. Şef bun şi înţelegător;

7. Atmosfera de lucru plăcută;

8. Posibilitatea de promovare în cadrul firmei;

9. Seriozitate (salariul şi bonusurile le vei primi fără întârzieri… de fiecare dată!)

10. Acces la evenimente business;

11. Posibilitatea de a-ţi crea relaţii de calitate cu oameni de succes.

De când avem nevoie?

Cât mai repede. Am dori chiar de mâine.

Dacă te entuziasmează ideea de a lucra cu noi şi te potriveşti perfect cu descrierea punctelor de mai sus, trimite-ne un mail cu CV-ul tău (cu poza şi cont de Facebook!) la adresa resurse.umane@izotec.ro şi scrie în mail şi răspunsul tău la următoarea întrebare: De ce vrei acest loc de muncă?

Te aşteptăm în echipă!

By | 2019-02-19T12:11:20+00:00 februarie 18th, 2019|Cariere, News|0 Comments